Årsfest, 10.5" Mustang mm.

Nu i helgen blir det fest! Flamholc Racing, Malmö Motorrenovering AB, Motorenova AB anordnar en avlutningsfest för 2010. Kunder, kompisar, anställda och medtävlande är inbjudna. Maten kommer min goda vän (känd från tv:)) Tarek Taylor att stå för. Musiken ansvarar en annan kompis för: Errol Sabovic med band. Errol äger även företaget Custom Graphics, som gör de fräckaste lackeringarna för din racerbil...:)
Drygt 130 personer kommer på festen. Gäster kommer förutom från Sverige även från Holland, Tyskland och England. Jag hoppas alla ska få en rolig och minnesvärd lördag!

10.5" Mustang! Som vanligt så är inget enkelt... Jag planerar som jag tidigare nämnt att köra Snowbird Nationals i Bradenton nästa helg. Motorn som satt i den nyinköpta Mustangen åkte ur, och en ny större preparerades...
Givetvis tog allt mycket längre tid än planerat, men nu sitter motorn ibilen i alla fall. Det återstår dock en hel del tillpassande så den planerade testkörningen till helgen lär ju missas...
Bilen befinner sig hos en kompis i Fort Myers, de gör klart bilen och skulle testat i helgen. Tyvärr så flyger vi inte in förrän på fredag eftermiddag nästa vecka, vilket innebär att jag missar testet på torsdagen och kvalrundorna på fredagen.... Vi får bara två svängar på lördagen, så det kan bli lite tufft med ny bil/motorkombination.

Stort tack till Hurst Boiler & Welding som ännu en gång "steppar" upp och ser till så att Flamholc-Racing får ett nytt vinteräventyr!
Jag vill  tacka Birgitta på Autoshop, som även nästa år samarbetar med Flamholc Racing! Det ska bli trevligt att träffas igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0