TV mm.

Givetvis kunde jag inte låta bli att titta på de senaste två programmen av Nitroz Burnout... Om jag bortser från mina åsikter från del ett och två, och bara ser produktionsmässigt på de senaste avsnitten, så är de faktiskt mkt bättre.

På tisdag är det dags... Då bär det iväg till USA. Vi landar tisdag em(USA tid) och ska bara ta det lugnt på onsdagen och torsdagen, och försöka bli av med så mycket jet-lag som möjligt. På fredagen är det ju allvar... Efter förra tävlingen(US Nationals) så var vi alla teamet väldigt besvikna. Det finns mycket potential i bilen, men vi fick inte riktigt ut det. Det känns ändå som att vi är mer redo nu. Bilen behövde en liten genomgång, då det var ett bra tag sedan Taylor körde med den.

För ett tag sedan sålde jag min buss till en kompis/kund(Raymond Paulsson). Sedan dess har jag letat efter en trailer. Nu har jag med hjälp av Petri Nagy hittat en i England. Trailern kommer färdig utvändig, men ska inredas mm. Förhoppningsvis så ska den dyka upp strax efter vår återkomst till Sverige...

Vi som åker nu är: Jag,Anna(min fru),Mattias&Isabell(mina barn), Johan Pripp,Camilla(Johans fru) Jacob&Alice(deras barn) Patrick Grahn och Pernilla(Patricks fru)


Förövrigt så kommer Patrick att fortsätta i teamet även nästa säsong. Pernilla har varit med på alla tävlingar denna säsongen, vilket jag hoppas hon är även nästa år.


OBS !!! Jag glömde ju att Peeerky(Per-Erik Lindgren) givetvis också ska med....


Kommentarer
Postat av: Marcus Möller

Stort lycka till ! :D Ser fram emot att få se bilen här hemma ;)

2009-09-30 @ 19:57:59
Postat av: Totte

Lycka till och hoppas allt faller på plats denna gången !!

2009-09-30 @ 20:11:15
URL: http://www.smokingtire.se
Postat av: Micke G Ljusdal

Fasen a stort! En svensk i nhra promod..Lycka till.

2009-09-30 @ 20:39:35
URL: http://drcljusdal.se
Postat av: Charlie

Kör hårt och stort Lycka till!

Kommer följas med spänning.



/C

2009-10-01 @ 12:28:07
Postat av: johan

All lycka och välgång det är ni värda !

Skall bli kul



Johan

2009-10-07 @ 20:12:18
URL: http://amalie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0