Hemma igen

Då var man tillbaka i verkligheten igen...
Nu gäller det att arbeta som f-n, för att kunna göra fler US-TOURS... Med lite distans till helgens tävling, så känns det fortfarande skitsurt. För det första så finns det så mkt mer kapacitet i bilen än de 6.12s vi körde, och för det andra så så körde vi på tusendelen samma tid som kvalsexton men med sämre speed...
Nu laddar vi inför NHRA tävlingen i Richmond istället och hoppas vi kan få till det där. I Indy så var det förutom mig. Oscar, Åke och Patrick som var med, nu till Richmond blir det Johan(Prippen), Patrick, jag samt våra familjer som åker.
Som vanligt vill jag tacka mina sponsorer: Amalie, Custom Graphics, YIT, Performance Plus och Malmö Motorrenovering som gör de här resorna möjligt. Jag har även en ny amerikansk samarbetspartner på gång, information om detta kommer inom kort.

Jag vill även tacka Lasse Pettersson på SBF som fixade mina papper till NHRA licensen rekordsnabbt!
Förövrigt ett grattis till Per-Erik Lindgren som förutom sitt SM tecken, även vann NDRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0