Färdigkört för denna gången

Givetvis började det regna på förmiddagen idag... Regnet höll i sig ett par timmar, så NHRA gjorde om körschemat, och strök b.l.b. Pro Mods sista kvalrunda.
Det känns skitsurt... Jag har bara kört fyra rundor med bilen, och ingen har varit riktigt bra. Nu slutade vi på sjuttonde kvalplats, och missar finalen imorgon...
En del roligt har dock hänt! Just nu diskuterar Pro Mod organisationen i USA ett samarbete med b.l.a. Europa, och de vill gärna att vi kommer tillbaka. Efter lite diskussioner idag, så är det nu klart att jag ska köra NHRA tävlingen i Richmond i oktober. Det som gör detta möjligt är ekonomisk uppbackning av en kille har i USA som älskar Pro Mod.
Förutom Richmond tävlingen blir det även World finals i Rockingham!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå Adam, ett halmstrå kanske men kör inte NHRA med reserver?



Mvh

PiPPi

2009-09-07 @ 08:32:18
Postat av: Lelle

Adam/Pippi

Tänkte precis samma sak ;)

2009-09-07 @ 08:53:49
Postat av: Racer Y

Ibland kan ett halmstrå vara bättre än en hel Halmhatt...

2009-09-07 @ 11:36:01
Postat av: JTF

Hitills så har jag inte sett någon reserv komma med i elimineringen. Brukar bli solo. Men vad vet jag?

2009-09-07 @ 12:03:01
Postat av: WARLOCK

Tråkigt att ni inte kom med på Indy.....men grattis till dom nya tillfällena att spöa jänkarna.

2009-09-08 @ 00:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0