Hemma

Vi lämnade Rockingham sid tiotiden på söndagskvällen. Husbilen skulle lämnas på måndagsmorgonen, så det var bara att stå på. När väl den var lämnad hälsade vi på Chester och sade adjö för denna gången...
Planet landade i Köpenhamn igår morse(tisdag) och jag körde direkt till jobb. Det känns lite märkligt att vara tillbaka här hemma, man vänjer sig snabbt vid the american way...
På det stora hela tycker jag det var en märklig resa, men med ett bra avslut. Som jag berättat tidigare så förväntade jag mig mer av säljaren... Typ att vi skulle få bilen mer än ett par timmar innan första rundan i Richmond, när den egentligen ej var körklar osv.
Men som sagt avslutet var grymt, vilken j-la känsla att rulla ut i skymningen på the rock för att köra final i IHRA world finals!!! det kommer vi i teamet att leva länge på.
Just nu försöker jobba ihop avtal med sponsorer, så vi kan köra mer däröver, så den närmsta tiden är det hårt jobb som gäller.
Tack alla för gratulationer vi fått överallt!

Kommentarer
Postat av: Lasse Jansson

Mega GRATTIS till Era framgångar.... D e Ni värda... Härligt med någon som satsar riktigt helhjärtat...Lycka till med sponsorsjakten så vi andra får mer kul att se/läsa om under denna vinter...

2009-10-28 @ 14:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0