Lite mer MMR Nationals

Lite positivt från helgens tävling:

Att Petri Nagy kör personbästa, första repan ut sedan vinterns uppdateringar på motorn!

Att Håkan (Halmhatt) Mattson kommer till final första tävlingen med nya bilen!

Starkt jobbat av normännen som lagade bilen efter att ha "rammat" räcket, och sedan går till semi!

Att Peter Rosenkvist fått ordning på bilen och kör jämna tider, men tyvärr blir utslagen i semin!

Att jag ska få ett flak öl i S-vall efter vadslagning i helgen!

Att banan var jättebra på söndagen!



Lite negativt från helgens tävling:

Att banan var lite "lurig" på fredagen och lördagen!

Tråkigt för de som körde i räcket samt havererade sina motorer!

Att det blåste styv kuling på fredagen!

Att jag inte såg ett skit av granen i vänsterbanan!



Och till sist ett grattis till Robban, Mange, Nicklas, Johny, Pam och Tanja d.v.s. Team old 51 som vann tävlingen!!!



Kommentarer
Postat av: Jokern/ Woodridge

Hmmmm, bara så där appropå någonting helt annat, vad varvade din Pro Stock motor?



Varvade den någonstans i närheten av 10.800 varv?



Man är ju teknik intresserad, och jag hörde i dag att Jimma varvar sin motor 10.800 varv, så därför ställer jag frågan.

2009-06-09 @ 23:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0