Mantorp

Efter Piteå hade vi en lugn helg innan uppladdning för Mantorp.
Mantorp präglades av "elhäx" för vår del. När vi varmkörde i depån på tomgangsvarv lät allting ok, men så fort motorn kom upp i varv under belastning så började den missa och pluddra. Trots detta så körde vi 6.25s och kvalade in på åttonde plats,
Det känns ändå bra att detta upptäcktes på Mantorp och inte i Norge. Trots allt är det TSDS cupen vi kör i år, där vi för närvarande ligger tvåa.
Jag är nöjd med teamet som jobbade på, och vi gjorde vad vi kunde för att lösa det uppkomna problemet.
Denna vecka är jag och familjen på semester medan teamet körde ner till Malmoe för att göra klart bilen inför Norge.
Det känns ganska underligt att inte hjälpa till, men samtidigt är jag väldigt tacksam att alla alltid ställer upp så bra!
Både killarna i teamet och pernilla som gör att jag kunde dra iväg med familjen en vecka. sen är jag givetvis glad att jag har en förstående fru som står ut med allt meckande mellan tävlingar, alla tävlingar USA resor mm.

Förhoppningsvis kommer vi helladdade till Gardermoen, med alla problem lösta.

Kommentarer
Postat av: Patrick grahn

Det kan du räkna med att vi är laddade till tänderna. Nu är det dags att lägga sig efter en lång arbetsdag o mekdag.

2009-07-29 @ 00:16:21
Postat av: Pernilla

Nu är allt fixat till Norge utom tändvätska.

Saaben är skickad till bildoktorn, Patrick nyrakad och jag konstaterar att denna dagen gett mig ännu fler gråa hår... Nu iväg och hämta lite mat - köpemat, nåt annat hinns inte med...

Vi ses i Gardemoen. Trevlig kväll.

2009-07-29 @ 19:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0