Vinterprojekt...

Man lever bara en gång...    Eller livet går inte i repris...    Eller man promenerar bara omkring på denna planeten en gång...

Efter ett jättebra första år med vår Camaro, är den nu såld... Märkligt kan det tyckas, men jag var/är  j-ligt sugen på att sticka över till USA i vinter, och köra ett par tävlingar, och med ett bra erbjudande från Taylor Lastor så gällde det ta några snabba beslut.
Jag brukar försöka genomföra så många äventyr som möjligt, även om det kanske inte alltid är det mest logiska att göra... Ibland får man leva efter "epitetet" allting ordnar sig.
Jag hoppas att allt ordnar sig, för om ca: en vecka sticker vi över till Houston (Texas) där min nya bil finns. Vi kommer att jobba med bilen ett par dagar, för att sedan köra mot Indianapolis, och den mest legendariska tävlingen i NHRA:
US-Nationals. Det blir ett stopp i st:louis på vägen så att jag kan göra ett par "shake down runs" med bilen innan vi kommer till tävlingen.
För att kunna ro allt detta i hamn så krävdes det hjälp från alla håll. Som vanligt vill jack tacka mina samarbetspartners, hela teamet, arbetskamrater, frun mm. Nu gäller det för min del att jobba stenhårt för att klara av detta  ekonomiskt.
Jag hoppas och tror att det blir minst en resa till i år. En IHRA tävling hade inte varit fel... Siktet är inställt på World Finals i Rockingham(22-25 okt). De projektet får jag ta tag i när vi kommer hem...


Kommentarer
Postat av: Totte_Skara

Det är så sant Adam, man lever max engång, en del inte ens det. Sattsa och lev.... LYCKA TILL.

2009-08-23 @ 10:30:08
URL: http://www.smokingtire.se
Postat av: Jokern/ Woodridge

Oj Oj Oj.

Ni tycks gå på 9500 rpm hela tiden!!!

Imopnerande tempo och snabba beslut!!!

Lycka till på Indy, vi här hemma kommer vi följa er, och hålla tummarna för att det ska bli några framgångar för er i USA.

2009-08-23 @ 20:28:33
Postat av: Mikael Malmö

Som jag alltid har påpekat, du gör det vi andra bara drömmer om. Jag är stolt över att jag känner dig.

2009-08-25 @ 13:00:09
Postat av: Anonym

Ta tanten med dig så hon också blir sugen. Ser framemot att få se dig på World Street Nationals. Kommer det att ske någon gång?

2009-08-25 @ 21:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0