Inför säsongen mm.

Eftersom jag är idrottsintresserad(framförallt hockey) så följer jag ganska hyfsat med i vad som skrivs i tidningar mm. Innan varje säsong brukar de flesta kvällsblaskor ha en "inför" premiären. Nu tänkte jag ha en inför dragracing-säsongen special. Hoppas ingen tar illa vid sig:

Årets lågoddsare:  Vinnare i FIA Pro Stock?       Svar: Jimmy Åhlund

Årets mest använda ord, när Eurodragster rapporterar från Santa Pod?     Svar: Rain

Årets Julklapp?     Svar: En Top Doorslammer bil(Då klassen för närvarande har kraftig växtvärk)

Årets satsning?      Svar: Lindesberg(Som tydligen bygger en ny anläggning i hög Europa-klass)

Årets Campingresa för skåningar?      Svar: Att följa TSDS med tre st. Norrlandstävlingar(ca 850 mil)

Årets Comeback?      Svar: Lapp-Arne(Hoppas han får bilen klar, och håller sig på banan i år...)

Årets Trailer Queen?      Svar. Än-sålänge, min bil då den för närvarande är på Elmia, och nästa helg på Motormässan i Malmö...

Nu kommer jag inte på fler... Har ni egna så fyll på.

Efter att varit i Göteborg så har jag nu mellanlandat i Malmö(Sveriges Florida). Våren är verkligen här med värme och sol. Hela förmiddagen har jag arbetat med bussen, för att, för en stund sedan bli avbruten av min fru, som i princip tvingade mig att klippa häcken... Jag är skit sugen på att bygga ett stängsel runt huset och asfaltera hela skiten...

Ikväll kör vi upp till Jönköping igen, denna gången ska hela min familj med, samt delar av Patricks. Ska ni till Elmia, så kom gärna förbi och prata lite.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Patrick vill också asfaltera sin skit....

Han fick va där i 5 timmar idag....

Tror du han är glad för att åka till Elmia nu?

Det är han, han slipper trädgården resten av ledigheten....

2009-04-11 @ 20:04:29
Postat av: Robban

Årets lågoddsare: Vinnare i TD = Röd Bil

2009-04-12 @ 03:15:35
Postat av: Robban

Årets högoddsare: Vinnare i TD = Annan färg än Röd

2009-04-12 @ 03:17:29
Postat av: från gnällbältet

Årets inköp ?! En Gto Prostock från ägaren av denna site och köra comp idiotiskt eller ?????

2009-04-12 @ 16:40:56
Postat av: Mats K

CITAT:Årets inköp ?! En Gto Prostock från ägaren av denna site och köra comp idiotiskt eller ?????:



Idiotiskt eller J-vligt Smart ? årets Vinnare i Comp SM ?

Det är iallafall min gissning :)



2009-04-16 @ 23:14:30
Postat av: Svenne

Årets Svenska Mästare i PM kommer från England...

2009-04-17 @ 02:52:51
Postat av: Ledberg

Blir intressant att se vem som blir Rookie of the Year 2009. Kan det bli Flamholc? Eller kan det bli Rimbert? Följ med utvecklingen på nitroz.se

2009-04-17 @ 09:58:55
URL: http://www.summeronwheels.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0