EM mm...

EM avslutningen i England blev en blöt historia. Efter att teamen väntat i ett par dygn så fick alla en kvalrunda var, för att sedan omgående börja elimineringen. I Pro Stock(som jag då följer mest) ledde Jimma före Nixon, båda vann sina första rundor och skulle om jag inte minns fel mötas i finalen. Tyvärr började det regna igen så av detta blev det inget.
Jimma vann sitt och teamets femte raka EM titel!!!  Trots ett litet antal tävlingar och mycket dåligt väder, vilket gör att det inte blir så många rundor, så är de helt klart förtjänta av segern. Det gäller att vara bäst när det gäller, och det är de så gott som alltid. Stort grattis till hela teamet !!!

I torsdags började innebandy-säsongen för lag V8. Detta året ska vi spela i Korpens elitserie, med förmodligen den högsta medelåldern i seriens historia:). Efter att inte tränat på fyra månader så kan man ju lugnt säga att man kände sig extra gammal i torsdags och fredags...

För min egen del så funderar vi på om den nya bilen ska skickas hem omgående eller om det finns någon möjlighet för oss att åka över en gång till i vinter och köra lite mer.  Förmodligen blir det inget av då jag måste, så att säga jobba ifatt lite på jobb, samt att det kostar en slant att resa fram och tillbaka till USA oavbrutet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0