Allt möjligt...

De senaste dagarna har varit väldigt annorlunda jämfört med de sista tre-fyra veckorna.  Skillnaden är att jag inte behöver skruva dygnet runt utan kan sova lite och umgås med min familj.
Jag gillar att ha många saker på gång och hela tiden ha ett mål, vilket gör att det känns lite annorlunda nu när det finns hur mycket tid som helst innan vi åker till Santa Pod nästa onsdag.
Tyvärr kan ej hela teamet följa med till Santa Pod, utan Micke och Robban stannar hemma. Båda två har jobb-åtaganden. Att vi spenderat ca: sju veckor i USA gör det lite svårt med all ledighet som behövs till sommarens tävlingar.
Till England blir det nu istället :Jag, Åke, Prippen och Mickes son Fredrik. Frerik jobbar till vardags som lastbilschaufför, vilket gör att jag kan dela körningen med honom.
Vi kommer att köra över Danmark, färja mellan Rödby-Puttgarten, genom Tyskland, till kusten i Holland och därifrån ca sju timmar på en färja till Harwich. Väl i England har vi  ca tre timmar lång körning på fel sida av vägen till Poddington.
Jag har pratat lite med Justin Humphreys under de senaste veckorna. I vintras när vi var i USA sa han att han ville komma över till Europa och kolla på någon tävling. Nu påstår han att han och hans fru kommer till Poddington, för att sen ev. följa med till Sverige och stanna här några dagar.
Det låter helt klart trevligt, men jag tror det först när jag ser det.


Jag var på besiktningen med bussen och fick givetvis ett par tvåor. ..Jag kände att jag var rätt trött på att jobba med bussen så jag lämnade till Z-Lastbilsservice i Malmö(kund på jobb) och överlät till dem att ombesörja anmärkningarna samt att ge den en ordentlig service inför långresan till Santa Pod.

För övrigt har vi massor att göra på jobb. En hel del vanliga jobb men även en del race-motorer.  Bland annat har ett gäng danskar satsat ordentligt på TSDS serien och beställt en massa fräna grejer inför sommarens bataljer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0