Walk the line tour+lastning

Det har jag glömt berätta tidigare, vi har nog hört låten Walk the line med Johnny Cash 100 ggr under resans gång. Vi hade bara en skiva med oss, och den bästa låten på skivan var denna...
Igår var jag hos Performance Plus i Fort Myers och lastade bilen och motorn, det kändes lite vemodigt. Det känns som att en säsong är slut, och man måste vänta på en ny... Vi tillbringade 12 dagar i sträck på race-banor i Usa, det är nästan lika många dagar som hela vår säsong pågår hemma i Europa.
Jag köpte lite småprylar till Firebirden hos Performance plus igår, så när jag kommer hem på söndag ska jag börja jobba med den omgående.

PS.
Medverkande i Walk the line tour 2008 var:
Adam Flamholc
Michael Carlsson
Johan Pripp
Robert Broden
Per-Erik Lindgren
Kevin Hoghtaling
David Flamholc

Jag har lagt ut lite blandade bilder, fler kommer när jag har tid.

Kommentarer
Postat av: per-erik jansson

fin blogg,fan era pro stockcks börjar likna fc full body,one piece? hur har du lyckats få en sådan sponsor? hurst boiler, snygg logga men svedala??? en kompis på mitt jobb har s köpt en motor av dej.bröd soneson!! jag sjelv
var på a torp 1968 first go,så jag är ett riktigt gear head.lycka till på fia 2008.mvh per-erik

2008-03-21 @ 20:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0