Framme

Efter diverse förseningar är vi nu framme i Valdosta (Georgia). Vi landade ca: 20.30 lokal tid i Atlana och efter att vi löst ut hyrbilen körde vi neråt. Lokal tid 01.00 kom vi i säng på Hampton Inn i Valdosta(07.00 svensk tid).
Nu på morgonen käkade vi frukost på Cracker Barrel, sedan begav vi oss till banan för att "reka" lite. Kevin är försenad och kommer inte förrän ca: 17.00. Förhoppningsvis hinner vi börja arbeta med bilen idag. Växel-lådan ska delas och kontrolleras, bakaxelutväxlingen ska bytas och motorn ska få en översyn.
Jag pratade med Jimma tidigare idag, och de är också på väg hitåt.
Förhopnningsvis hinner vi med 3 svängar imorgon.
Jag kommer att uppdatera bloggen under dagen imorgon.

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej
Du kanske kan hjälpa mig med "Min Teori" på min blogg.

Tack // delikatess.blogg.se

2008-03-05 @ 18:24:35
URL: http://delikatess.blogg.se
Postat av: Anna

Hej älskling
Lycka till "over there", bara vinst som räknas. Love you

2008-03-05 @ 20:26:33
Postat av: Isabell och Mattias

Vi saknar dig. Snart kommer vi till dig.

2008-03-05 @ 20:27:50
Postat av: Roger o Terese

Hej Adam.
Vi följer dig på bloggen. Hittade dock inte länken på MMR´s hemsida. Din hulliganson har varit här och röjt med vår hulligan idag, så här är allt som vanligt.
Lycka till så länge.
Vi hörs.
PS. Glöm inte kolla efter en ny fyrhjulare :):):)DS

2008-03-05 @ 20:53:50
Postat av: Roger o Terese

Hej Adam.
Vi följer dig på bloggen. Hittade dock inte länken på MMR´s hemsida. Din hulliganson har varit här och röjt med vår hulligan idag, så här är allt som vanligt.
Lycka till så länge.
Vi hörs.
PS. Glöm inte kolla efter en ny fyrhjulare :):):)DS

2008-03-05 @ 20:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0