Hockey, Innebandy + USA

Fan... Igår förlorade Malmö derbyt mot rögle bk på hemmaplan med 4-5 efter förlängning......

Ikväll är det träning med bandylaget igen. Eftersom vi vann seriefinalen förra helgen, leder vi nu serien. Vinner vi de två sista matcherna går vi upp. På lördag möter vi det sjätteplacerade laget, och om fjorton dagar har vi sista matchen. Jag missar den sista matchen med glädje... Då är jag och teamet i USA och kör racerbil.

Eventuellt ska vi ha med oss ett engelskt produktionsbolag till USA som ska göra en dokumentär om ett gäng galna skåningar som reser runt halva jordklotet för att undvika att komma sist i kvalet på en NHRA tävling:)
Vi har ingen möjlighet att betala varken resa, uppehälle eller produktionskostnader för dem, så det är det vi förhandlar om nu. Jag tror att det kommer att lösa sig.
Jag har kommit överens med Justin Humphreys att få låna hans gamla Steve Schmidt motor när vi kommer till USA.  Den ska endast  med som en backup, om något skulle hända med min motor. 
Vi har även införskaffat lite mer drev till vxl-lådan så att vi kan ändra  utväxlingsförhållandet i de olika växlarna efter väder och bankondition. 
Kevin börjar bli klar med bilen, och förmodligen monterar han i motorn under helgen. Han lägger ner ett otroligt jobb och engangemang i detta, vilket är helt  avgörande för att denna resa ska bli verklighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0