Första "filmsnutten"

Jaha, då har har caravanfilm lagt ut en första "trailer" från USA-äventyret. Trailern finns att beskåda på: http://www.youtube.com/user/TheCaravanTube
F-n vad man blir sugen på att vara där istället för här i regnet...

Idag spelade mitt bandylag slutspel. Slutspelet bestod av åtta lag till att börja med, efter första maychen spelade de fyra vinnarna en serie där alla mötte varandra en gång. Vi gick vidare till serien men förlorade förata matchen med 0-1 andra med 3-5 för att avsluta med en oavgjord. Tyvärr saknade vi en del folk, och hade endast två avbytare. En annan anledning kan vara att en mkt korthårig dragracingförare i vårt lag fick matchstraff med en matchs avstängning som följd...Vilket gjorde att vi bara hade en avbytare.

Ikväll ska jag ut och spela bowling och dricka mineralvatten :) Imorgon är det dags att starta Firebirden. Jag ska även fixa lite med min dotters jr dragster, då hon nu vuxit ifrån den och sålt den.

Kommentarer
Postat av: Patrick Grahn

Undrar vem den där dragraceföraren är....

2008-04-05 @ 18:27:02
Postat av: Ms Chevelle

Det fina vädret köper jag och det såg jäkligt häftigt ut.

2008-04-05 @ 19:49:09
URL: http://blogg.passagen.se/mschevelle
Postat av: Vw Micke

Hoppas att det går bättre för Malmö Redhawks än
dragracingföran
Så kanse man kan se frölönda spöa Malmö Redhawks
nästa år
/// Micke

2008-04-06 @ 19:34:54
URL: http://www.pp-racing.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0