Valuta + diverse

I veckan växlade jag och de andra i teamet till oss dollars. Bank-kursen var 6.28 och Forex 6.40, grymt skönt...

När Kevin skulle hämta de nya fälgarna hos Justin Humphreys fanns där inga, det visade sig att Richard
Maskin tyckte att de själv behövde ett extra par... Det visar hur viktiga de verkar tycka vi är......
Hur som helst lovade Justin att det blivit ett missförstånd som han ska reda upp åt oss.

Idag har jag varit och fixat lite småsaker till bussen som Åke och Oscar behöver till lastutrymmet. Det har även jobbats en del med Firebirden: eldragning, montering rutor, fixat lite kopplingar i tanken mm. mm.

På måndag kommer Johan Pripp från motala och Per-Erik Lindgren från Piteå till Malmö. De ska stanna här till tisdag eftersom vi måste lämna Malmö ca 06.00 för vidare färd till USA.

De som åker på Tisdag är: Jag, Robert Broden, Michael Carlsson, Johan Pripp och Per-Erik Lindgren.
Vi kommer att möta upp Petri Nagy efter Valdosta och min familj: Anna, Frida, Isabell och mattias samt min far Peter i Gainsville.

Igår fick jag ett samtal från Wayne henderson, som meddelade att min nya bakaxelklump var klar och skickad till Kevin.

Det är mycket som måste falla på plats nu..... och som jag tidigare skrivit vilar ett stort ansvar på Kevin och Chester. De säger dock att allt de kan påverka har de under kontroll.

Kevin lämnar Richmond (Virginia) på Tisdag morgon för en femton timmars körning ner till Valdosta där vi träffas på kvällen. Onsdag morgon ska vi till banan och börja arbeta med bilen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0