Tack till

Jag brukar alltid tacka mina sponsorer/samarbetspartners för allt de bidrar med.
Även alla i teamet får ju på ett eller annat sätt ett tack ibland...
Några som jag inte nämnt tidigare är våra garagegrannar i Vellinge.
Varje helgdag bjuds vi på mat och kaffe klockan tolv, när vi sedan jobbat lite serveras det kaffe och kakor klockan tre.
Förutom mat och dryck, finns det även en väldigt komplett "smidesverkstad" som varit/är väldigt nyttig när man bygger trailer mm.
Så stort tack till Göran, Monica och Kent!
T.e.x. idag så funderade jag på att bygga en "lastläpp" bak på lastrampen på trailern. Innan jag visste ordet av var alla engagerade och hjälpte till, och nu är det i princip klart.
En annan som kan få ett tack är Piotrosh Rosenknopp (som jag delar garage med). Han lånar alltid med glädje ut verktyg mm. till behövande...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0