Hemma från Sundsvall

Efter att ha lastat i "styv" kuling och ösregn körde jag sisådär drygt 100 mil i bussen i sträck...
Som jag skrev tidigare är vi alla i teamet jätteglada och nöjda med helgen. Vi har än så länge lyckats förbättra oss stegvis och lärt oss en massa nya grejer. Vi hade som målsättning inför den här säsongen att lära oss så mkt som möjligt, och ta det som ett läroår. Nu har vi fått lite framgångar, men målen är fortfarande detsamma.
I sista rundan innan regnet körde vi som sagt 6.29s vilket vi fått reda på i efterhand är banrekord i klassen, även sluthastigheten 381kmh från vår sista kvalrunda var banrekord!
Jag tycker alla som jobbar med banan i SHRA Sundsvall gör ett jättejobb, varje gång man kommer dit har de byggt något nytt!
De jobbade även intensivt med banan, som var bättre preppad än tidigare år. Tyvärr så ställer ju väderleken till med oväntade scenarier...
Jag vill tacka alla i teamet för ett jättebra jobb, vi tog rätt beslut, och alla gjorde sitt jobb. Ett stort tack även till mina sponsorer: Amalie oil, YIT, Custom Graphics, MMR, Sunoco, Swedol och Motorenova.
Ett stort tack till alla som gratulerat via mail, sms på klotterplanket mm.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det måste va' vitaminerna. Fortsätt så, team vitamin.:-)

2009-06-15 @ 21:54:47
Postat av: Kim

Grattis!!

2009-06-16 @ 16:42:30
Postat av: johan

Tjena Adam !



Kollade just på första uppstarten på youtube coolt !

Som tvåbarnsfar utan eget liv kan jag bara säga KÖR på ! ser fram emot att få se er i sommar !

Grattis till framgångarna !

2009-06-18 @ 21:12:33
URL: http://amalie.se
Postat av: robin

Grattis till rekodern!

2009-06-19 @ 16:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0