Elmia, Motormässan mm.

Nu har vi äntligen haft igång bilen.
I helgen körde vi ett tufft "meckrace". Egentligen började racet i slutet på veckan, då jag bromsade Micke Callins Pro-Stock motorer. Fan vad sugen jag blev på Pro Stock igen... Det suget gick delvis över när vi till sist fick igång den nya motorn i Camaron.

Lite hastigt blev det bestämt att vi ska ställa ut bilen på Elmia, i TSDS montern. Detta beskedet fick jag under förra veckan. På ett sätt är jag glad att jag bestämde mig för att åka dit. För nu "måste" bilen  vara så gott som klar på onsdag.
Hela teamet(alla 6) har tillbringat hela helgen i garaget i vellinge, där vi både jobbat med bilen och bussen och i lördags kväll startade vi äntligen bilen.  Helt otroligt vad en sån bil låter ......
Fortfarande finns det en massa grejer att färdigställa men vi fick gjort väldigt mycket.

Vi insåg ju under helgen att det bara är fyra veckor till testhelgen i Malmö, och två helger går bort till Elmia och Motormässan i Malmö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0