Uppdaterat...

Nu är det minst sagt ett bra tag sedan jag skrev här, vilket jag fått påpekat i en del arga mail...

Det har hänt en hel del sedan senaste inlägget här. B.l.a så fick jag bilen tillbaka från lackeraren. Errol som driver företaget Custom graphics fick uppdraget att göra lite "förbättringar". Det slutade med att bilen blev helt omlackerad. Bilen är fortfarande röd i botten (vilket är tur då bussen är målad i samma röda färg) medans de som var vitt nu är marmorerat i svart-grått. Jag tycker bilen är jättefin, och Errol har ännu en gång överträffad sig själv!

I januari åkte jag och min fru Anna till New York. Vi träffade våra vänner Kevin och Ashley. New York var väl inte riktigt min grej...  Alla hade brått överallt, allting kostade minst dubbelt så mycket som i övriga USA och alla, alla ville ha dina pengar...
Vi var på Broadway och kollade på Mamma Mia, vilket  i alla fall var jäkligt häftigt.

För övrigt så närmar sig säsongen snabbt, vi har en hel del att göra, både med bilen och bussen. Den senaste tiden har det mesta krutet lagts på att färdigställa bromsbänken och rummet denna befinner sig i... I förra veckan var elektrikern(Raymond) här och kopplade in allting, så jag hoppas kunna köra den första motorn nu till helgen.

Vi har nu beslutat oss för att köra Top Doorslammer detta året. Vi kommer även att delta i ett par EM tävlingar(b.l.a. Mantorp).

Nu till helgen är det: Marknad/möte/prisutdelning/fest mm. i Norrköping. Jag ska stanna hemma och jobba med bromsbänken, men teamet representeras av Johan Pripp och Patrick Grahn vid mötet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0