Hemma från Gardermoen

Jaha, hemma efter en otroligt seg helg. Det sämsta på hela helgen var chauffören i vårt team...
Stort grattis till både Lenn Lindell, som körde ifrån mig i andra rundan och till Team gamlafemtioettan som vann tävlingen.
Jag lyckades med konststycket att slå till med ett 0.170 "lyse" mot Lenn, och trots att min bil gick något fortare än Lenns så förlorade vi.
Efter den första(och enda) kvalrundan för vår del så fick vi återigen problem. Vi ska försöka reda ut dessa problem innan Sundsvall, men om jag inte är helt hundra på vad som är fel blir det ingen final för vår del.
Cupen avgjordes i Norge, så ett grattis till Nicklas, Mange och Robban för det också.
Jag hoppas verkligen vi kan åka till S-vall och försvara andraplatsen...

Kommentarer
Postat av: Petri Nagy

Stort av dig Adam att erkänna ett dåligt lyse, sånt händer ju tyvärr ibland. Tävlingsmänniska som du och teamet är så kommer ni igen.

2009-08-03 @ 18:57:54
Postat av: Jokern/ Woodridge

Man kan nog alldrig vara helt säker på att ett fel åtgärdats, förens man provat på någon bana.

Tufft men sant.



Bara att gratta Old 51 Teamet, även om det är synd för publiken att en cup avgörs före sista racet.

2009-08-08 @ 14:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0