USA resa + innebandy

Jaha, då var man hemma i Sverige igen efter en kort, intensiv och lärorik resa till Taylor Lastor i Knoxville. Anledningen till resan var, som jag berättat att jag köpt drivlinan ur hans Pro Mod bil. Drivlinan består av ett CN block med Brad Anderson stage 6 toppar samt en Kobelco M5 kompressor. Kopplingen är en 11" Rahm med nio stands och växel-lådan är en Lenco CS-2.
Min plan med detta intåg i Pro Mod, är att försöka göra det så enkelt som möjligt för mig och teamet genom att köpa ett koncept, samt knyta kontakter med duktigt folk, i detta fallet Taylor. Taylor visade sig vara en mycket trevlig kille, som svarade på frågor hela helgen och förklarade allting i detalj.

INNEBANDY
Nu har innebandylaget V8 spelat fyra matcher i korpens elitserie. Första matchen förlorades med 3-9 mot ett lag som nu har visat sig vara seriens bästa, och är fortfarande obesegrade. Andra matchen lyckades vi vinna med 6-5, medan vi förlorade den tredje med 6-7 efter att ha varit i ledning ända till slutminuterna... Men idag vann vi med 16-1, förstå alltså 16-1. Ett gäng "gamlingar" lyckas vinna en match i denna serien så stort... Idag lär det bli ett par bira...

Kommentarer
Postat av: Mats Appelgren

Nåja hur svårt kan det va?

Gamla uttjänta fotbollsspelare som brutit några ben typ Henrik Larsson lirar ju i Elitserien kommande säsong ;-)

2008-11-22 @ 14:04:37
Postat av: Benny Strand

Vad tror du största skillnaden blir i att att åka td/pm mot ps?

2008-11-22 @ 16:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0