Bilen Hemma samt TV

Den nya Pro Mod bilen kom hem i onsdags i förra veckan. Nu under helgen så samlades teamet, och började demontera moto och växellåda. Robert Karström från Göteborg kom under lördagen och hämtade motorn, medans lådan inte skulle så långt utan bara till Rimberts verkstad i Arlöv(i utkanten av Malmö). För övrigt känns det bra att ha bilen hemma i så god tid. Det tar ca: två veckor till innan motor mm. dyker upp, men vi har en hel del att göra med bussen, så vi behöver inte direkt gå och vänta...

I fredags ringde det en snubbe från Kanal Lokal(Skåne) och berättade att de skulle ha motorsport tema idag(måndag). De undrade om jag kunde tänka mig att vara med i direktsändning mellan klockan 18.00 och 19.00. Jag har ingen anning om vad de vill få ut av programmet, men jag tackade givetvis ja. Nu ser jag att klockan är mycket, och det är hög tid att jag beger mig dit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0