Semester

Idag ska hela familjen åka till Florida mall. Under eftermiddagen ska jag och Tareq hälsa på Birgitta på Autoshop här i Orlando.
Jag pratade med Micke(från teamet) i morse. Han och de andra landade i Köpenhamn tidigare idag, och möttes av snöstorm. Jag är inte avundsjuk på dem direkt...
Min plan är att när jag kommer hem ska våren vara på väg :).
Den här veckans semester är verkligen välbehövlig. Det var mycket jobb med Firebirden i två veckor innan avresan hit. När vi kom hit blev det hårt jobb här i två veckor.  Väl tillbaka i Sverige så ska Firebirden göras helt färdig och motorn till Pro-Stock bilen servas och modifieras för blyfri bensin.
Nästan alla foton jag lagt ut här på bloggen har av okänd anledning försvunnit, jag lägger ut alla igen inom kort.

Kommentarer
Postat av: Adam

hej

2008-03-18 @ 23:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0