Förbredelse

Vid fem-tiden kom Kevin till banan, och vi lastade av bilen.
Efter bromsningen hos steve för ett par veckor sedan hann vi inte kolla fjädertryck mm. Det visade sig när jag gjorde det idag att alla avgasfjädrar behöver bytas...
Inte nog med det, jag upptäckte även att jag glömt verktygen till fjädrarna hemma. Vi tillverkade ett nytt till insugs-sidan och fick låna ett av Richard Freeman till avgas. Vi hann inte göra klart bilen idag, så imorgon blir det tidig uppstigning och ut till banan.
Jimmy Åhlund och hans team dök upp vid sju-tiden. Vi stack till Applebees tillsammans och käkade lite babyback ribs,  sirlion steak mm.
Nu planerar vi att lägga oss i tid för att hinna och orka med en lång dag på banan imorgon...

Kommentarer
Postat av: Micke G

Nån mer som är avis?

2008-03-06 @ 15:57:33
URL: http://www.snasrenracing.se
Postat av: Jokern/ Woodridge

Avis.....nä....inte direkt.....inte när det var snö på marken i morse, åååå...jag höll på att glömma att det blåste kallt också!!
Näää, då kan man inte vara avis inte!!!

Följer med spänning denna blogg!!!!

Keep up the good work!!!!

2008-03-06 @ 19:57:41
Postat av: Mårten

10 centimeter blötsnö yrde ner i natt och in i min bil som hade rutorna nere, avis på gänget på Valdosta? näääeee...

2008-03-06 @ 22:43:31
URL: http://svammelsurium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0