Midsommar+nya episoder mm.

Denna helgen blir ganska lugn med midsommarfirande tillsammans med familj och släkt.
På söndag är det dags att börja färdigställa GTO:n inför Finlands-tävlingen.
Nästa helg sticker jag förmodligen till Västerås med lite verktyg(kopllingsslip mm) och teamar ihop med Mats Jacobsson som köpte min förra Pro Stock bil.

Det har ryktats lite om en Pro Stock shotout på Gardemoen i Norge, vilket jag verkligen hoppas kommer att bli av. Av de fyra inplanerade EM-tävlingarna har redan en regnat bort... Det känns som en evighet mellan tävlingarna.

Jag körde i klassen Top Doorslammer i Malmö. Jag har kollat lite på TD hemsida och pratat med en del team i klassen. Det verkar vara en välskött förening som skapar bra körtillfällen för sin klass, med trevliga deltagare!

Efter Finlandstävlingen blir det lite hektiskt... Vi lär vara tillbaka i Malmö måndag kväll, för att lasta av GTO:n med tillhörande res delar mm. och lasta på Firebirden för avresa mot Piteå(ca 150 mil) på Onsdag kväll efter jobb. Vi kommer att ha Patrik Grahns Pro Street bil på släp efter bussen, för att spara lite dieselpengar.

Caravanfilm har lagt ut tre nya episoder på www.youtube.com  sök på Flamholc


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0