onsdag

Givetvis ringde de från SAS igår och meddelade att mitt flyg var inställt... Istället för en 11-timmarsresa blir det nu en 17-timmarstur, med bla 7 timmars väntetid i washington på conection flight till Indy.

632 motorn börjar bli färdig nu, förhoppningsvis skall den bromsas när jag kommer hem i nästa vecka. Pro street bilen lämnades till lackeraren i lördags, och jag blev lovad att även den ska bli färdig i nästa vecka.
Planen är att göra Firebirden helt färdig innan nästa US-tour 4 mars. Innan vi lämnar USA efter den resan skall vi ta ut motorn ur Pro-Stock bilen och flyga hit den så vi hinner konvertera den till vår fantastiska blyfria bensin.

Om jag får tillgång till internet i USA kommer denna blogg att uppdateras kontinuerligt, förhoppningsvis även med foto.


Kommentarer
Postat av: Halmhatt

7 timmar är väl pinuts
Vi flög till LA för några år sedan och lyckates med konstycket att den sammanlagda flygtiden blev 28 timmar med snöstormar, inställda flyg, fel på plan etc...
Vi hann 4 flygplatser och 3 filmer ett par frukostar och vår gammle crewmedlem Raffen hann att fyllna till 2 ggr och vara bakis mitt i mellan
Man var ett med flygstolen kan man säga

Det kallar jag flygning av den långa kalibern

2008-02-07 @ 15:07:59
URL: http://www.halmhatt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0