Dokumentär

Nu är det klart!!!
Vi kommer att ha med ett TV-team som ska dokumentera våra äventyr i USA. De kommer att följa med på hela resan, det vill säga fem dagar i Valdosta, två dagar i Bradenton och tre dagar i Gainsville. 

Vi har ruggigt mycket att göra på jobb nu, så alla här är inte lika positiva till resan som jag och Micke :)
Det får bli lite övertid fram tills vi åker.

Ikväll ska vi jobba med Firebirden, den börjar komma ihop nu. Jag fick tillverka en ny bakre motorplåt i Domex-plåt. Jag kan lova att det var drygt att arbeta med. Den plåten som satt där tidigare var i 2.5mm aluminium, vilket kändes väl klent. 3mm Domex skall enligt Bengt Wittander(Competition cars) motsvara 6-7mm aluminium.

Min kompis Christer Håård ska sälja sin tävlingsbil i delar, jag har lovat att hjälpa honom. Det finns annonser ute på b.l.a. Nitroz för de som är intresserade...

Drygt 1.5 vecka kvar............

Kommentarer
Postat av: Fredman

lycka till!

2008-02-25 @ 12:09:40
URL: http://fredman.eert.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0