632cui+innebandy

Nu är 632:an som MMR byggt klar. Den ska bromsas på tisdag. Jag tror och hoppas att den lämnar 950-1000 hk utan lustgas.  Motorn är väldigt snällt byggd för att vara servicevänlig och driftsäker(snäll kam, lågt komp, enkelförgasare mm.).

Idag ska mitt innebandylag: V8 träna. På lördag ska vi spela seriefinal, och vinnaren har goda chanser att avancera upp i Malmökorpens elitserie. Bandy laget startades av ett kompisgäng med dragracing som intresse, därav namnet V8. Med tiden har vi avancerat i seriesystemet och en del folk har försvunnit och nya tillkommit(yngre).
De som finns kvar av "stommen" är: Jag, Robert Palsund(team old 51), Christer Håård(SRIF), Joker(cruizing.nu).
Vi har även ett par åskådare: Min farsa, Peter och Magnus Petterson(team old 51).
Som sagt på lördag smäller det.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0