Julfest + buss + lite meck...

Lördagen var riktigt fullpackad(på alla vis). Dagen började med att jag försov mig till innebandymatchen. Robban(Palsund) lyckades i alla fall väcka mig så vi kom lite innan matchen började. Tyvärr förlorade vi med 8-6, men gjorde en helt okey match.
Väl hemma igen så var hela teamet samlat, och jobbade med race bilen. Motorn är nu provmonterad efter diverse modifieringar, och det ser riktigt bra ut!
Jag fick även ett samtal från lackeraren(Europaint), han ville vi skulle hämta bussen, då han hade omgående behov av att komma åt sin lackbox. Så jag och Johan Svensson(YIT) körde och hämtade den. Bussen ser väldigt bra ut, och har som jag berättat tidigare fått en ny Amalie-röd färg.
Vi var ca: tio stycken som samlades hemma hos mig innan julbordet, och drack lite "sodavatten". De som deltog i förfesten var b.l.a. Johan och Dan från Amalie, Johan och Åsa(YIT) samt Errol och Sophie från Custom Graphics.
Kvällen på Lets Go var mycket lyckad. Efter en tvåtimmars-sittning vid julbordet så visade David från Caravanfilms en film han klippt ihop från USA-resan och EM-serien. Efter filmvisningen blev det lite bowling och sen besök i nattklubben.
Varken jag eller Johan(Pripp) är kända som några John Travolta-dansare, så när de mer dansanta ville att vi skulle upp och dansa tackade vi vänligt men bestämt nej, med ursäkten att de spelar för dålig musik. Hade de däremot spelar Walk The Line med Johnny Cash, hade det varit en helt annan sak...
Då gick fruarna(Anna & Camilla) ut på parkeringen och hämtade en skiva i bilen med Johnny Cash. De övertalade sen Disc-Jockeyn att spela just Walk The Line. Efter visa påtryckningar har jag lagt ut bild-bevis på denna vals...
På det stora hela blev det en jätte trevlig kväll som jag tror och hoppas att alla är nöjda med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0