Tidsbrist...

Nu känns det som att jag har mycket att stå i igen...
Det är: Mycket att göra på jobb, mycket att göra med bussen, mycket att göra med Pro Stock motorn, en del jobb med Pro Stock bilen(som dyker upp snart) och en del småfix med Pro Street bilen.
Imorgon och övermorgon ska jag på styrelsemöte i MO-RE(motorrenoverarnas riksförbund) vilket även innefattar kvällarna(där blir jag av med dyrbar"mektid")
Det är ju så att om i princip två veckor är det dags att lasta inför testhelgen i Malmö. Jag gillar att ha mycket på gång men nu är det lite mycket.

Jag fick ett grovklippt förslag från Caravanfilm(  www.caravanfilm.co.uk ) på episod ett som de ska lägga ut på youtube. De vill att jag ska prata in en bakgrundsröst till fimen... Det känns lite sådär. Men jag får väl prova. Förhoppningsvis kommer väl "kortfilmen" ut på youtube i veckan.


Kommentarer
Postat av: PerErik

Såg du att Dave Conolly var anmäld till nästa helg och att Matt Hartford hade ny sponsor också, några insidare?

2008-04-17 @ 20:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0