GTO är hemma i Malmö :)

Efter sömnlösa nätter fulla av telefonsamtal och mail är den äntligen här :) GTO:n...
Jag vill rikta ett stort tack till Kent Trenneman (som numera bor i usa) och till Kent Persson som fixade detta till mig.  Jag har nu erfart hur svårt det är att få båtfrakter från USA. Jag vet flera som har bilar och båtar som stått 2-3 månader i väntan på frakt-plats.
En lycka kommer sällan ensam... Steve Schmidt  ringde strax efter jag hämtat GTO:n och berättade att han skickat alla delar till motorn "fast service", vilket betyder att prylarna bör anlända måndag morgon.
Imorgon ska jag och Åke(Fredrik) göra klart bussen och köra hem den till mig, för att göra plats till färdigställandet av GTO:n.
Nu känns det som saker och ting börjar falla på plats ordentligt och det känns som att att vi kommer att vara "raceready" till nästa helg.

Imorgon kommer Caravanfilm för att stanna i två veckor och filma testhelgen och lite andra grejer de tycker är intressant...


Här nedan följer lite bilder från garaget i Vellinge.


Kommentarer
Postat av: Ms Chevelle

Kul när man ser ljuset och bitarna ramlar på plats!
För oss blev det ett riktigt bakslag istället.

2008-04-27 @ 12:23:19
URL: http://blogg.passagen.se/mschevelle/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0